هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

معرفی برندهای کارتخوان

کارتخوان سیار پکس

کارتخوان پکس از برندهای با کیفیت کارتخوان در سطح جهان است و در بیش از ۱۰۰ کشور جهان از پیشگامان صنعت پرداخت در جهان است. این کمپانی چینی دارای چند میلیون دستگاه کارتخوان نصب شده است. کمپانی پکس با حفظ اصالت قدیمی دستگاه‌های خود تلاش می‌کند مدل‌های به روز و پیشرفته‌ای تولید کند. دستگاه‌های این برند توسط شرکتی آمریکایی بنام‌ pax technology ساخته می‌شوند که خط تولید آن در چین است. کمپانی پکس در سال ۲۰۰۰ در شنزن چین تأسیس شد که دستگاه‌های آن در دو نوع کارتخوان ثابت و سیار است و جزء پرفروش‌ترین دستگاه‌های پوز در جهان محسوب می‌شود.

پکس یک کمپانی چینی تولیدکننده تجهیزات پرداخت الکترونیکی است. محصولات این کمپانی در سال‌های گذشته در ایران مورد استفاده قرار گرفته و شرکت توسن تکنو نماینده این کمپانی در ایران است.

کارتخوان سیار نیوپوز

کارتخوان‌های نیوپوز تغییرات زیادی در حوزه پرداخت الکترونیک و کسب وکارها ایجاد کرده اند. این کارتخوان‌ها عملکرد فوق العاده ای دارند. کارتخوان سیار نیوپوز از برندهای جدید است و برخی مدل‌های آن به تازگی وارد بازار ایران شده است. برخی از کارتخوان‌های نیوپوز هوشمند است و دارای سیستم عامل اندروید است. به همین خاطر به آن کارتخوان اندرویدی گفته می‌شود.

کارتخوان سیار مورفان

برند MoreFun ، پیشرو و نوآور در صنعت پرداخت با ارائه خدمات باکیفیت و جدید، قصد ارائه تجربه جدیدی در حوضه پرداخت به شما ارائه دهد. مورفان با شعار ”رهبری ، مشارکت و نوآوری” تنها در ۵ سال توانسته ، ۱۴میلیون دستگاه کارتخوان نصب و راه اندازی کند و به جمع ۱۰ تولیدکننده ی برتر این صنعت تبدیل شود.
مورفان با محصولات جدید خود قصد تغییر و تحول در صنعت پرداخت ، و آسان کردن هرچه بیشتر تراکنش برای پذیرنده و مشتریان عزیز را دارد. پارت ارتباط آوا نماینده ی انحصاری این برند معتبر و بین المللی آماده توضیع، پشتیبانی و ارائه خدمات مورفان در ایران می باشد.
تمامی محصولات مورفان توسط شرکت پارت ارتباط آوا ضمانت و پشتیبانی شده و همواره برای تجربه ی بهتری از پرداخت همراه شماست.

کارتخوان سیار نکسگو

برند نکسگو Nexgo از دیگر برندهای محبوب در حوزه فعالیت کارتخوان میباشد که این روزها جز پرفروش ترین ها در بازار دنیا به فروش و ثبت میرسد.NEXGO یک تولید کننده جهانی پایانه های پرداخت با فناوری پیشرفته ، پد PIN و سخت افزار و نرم افزار نقطه فروش است. دفتر مرکزی این شرکت در شنژن قرار دارد و تمرکز آن بر تحقیق و توسعه ، تولید ، فروش و اجاره محصولات مالی پردازش الکترونیکی مبتنی بر دستگاه فروش است.

این برندها جز معروف ترین و پر فروش ترین برندهای دستگاه های کارتخوان داخل بازار میباشند.